hatiku sepanjang hayat :)

Assalammualaikum..haa ensem tak lelaki sebelah kiri ni, agak2 cantik tak wanita yg berbaju biru ni?? :)mak abah.. itulah pengarang jantung hati saya.. banyak memberika nasihat... emm kadang-kadang tu kena marah gak.. hmmm biasalah tu.. mak abah selalu saja marah kalau saya wat silap :) hmmm semoga Allah merahmati mak abah.. masa ni kat pusat sains.. hik3.. mak, abah , n saya ja time nih.. memang best sangat.. mak abah... i miss u ... haaa jeles tak bg zeid, kak chaq, chik, tain, jip hehehe.. being a good daughter always come into my mind.. InsyaAllah.. mencari keredhaan Allah sentiasa menjadi pilihan saya.. kejar akhirat bukan kejar dunia.. bak kata sahabat baik saya, kalau kita kejar akhirat, dunia akan mengikuti kita, kalau kita kejar, dunia, akhirat akan pergi, dunia pun akan pergi juga nanti.. hhmm wahai sahabat, sayangilah ibu bapa dan keluarga kalian semua, kerana keluargalah yang akan membantu sekaligus mendoakan kita.. :) Assalammualaikum..

3 ulasan: