my roomate ever :)

ini lah roomate yang selalu bsamaku.. walaupun lain kos, kami tetap bkongsi cerita masing-masing.. dari semester 1 lagi kami dah sama bilik. gaduh-gaduh tu biasalah bukan lama pun. biar saya kenalkan secara ringkas je lah...ekin, yang kiri sekali tuh, dia ambil kos sains geomatik, adess asyik melekat dengan math saja kan, hehe yang tengah tu aten, amek kos building :) yang kanan sekali senah :) dia pula amek kos ukur bahan :) 3 orang roomate saya ni kosnya semua tough kan.. saya ja amek office management :) tapi semua kos bersangkutan, itu yang menariknya :) harap sem depan dapat bilik yang sama lagi yea :) saya sentiasa doakan yang terbaik untuk roomate saya, bagi saya, roomate adalah teman yang paling akrab dalam hidup saya.. semoga mereka dirahmati oleh-Nya ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan